Friday, April 6, 2012

ASPER GALA DINNER 2012

Najiy: Eh Haiza, kamu pergi dinner tak?

Haiza: hah? Dinner yang mana ni? *BLUR*

Najiy: Alaaaaa. Dinner Asper yang 15 April tu. haaaa, tak kan kamu tak tau? pura-pura lupa? Setahu aku mereka ada buat video, kamu dah tengok belum?

Haiza: A'ah, aku dah lupa laa, Almaklumla, baru lepas test dua kan. hehehe. macam menarik jak aku dengar, ada ke video tu? nak tengok nak tengok!!

Najiy: Nak tengok? nah, tengok video bawah ni.





Assalamualaikum dan Salam Satu Asper!
Program terakhir daripada kami Warga Hicom.
ASPer Gala Dinner 2012


Poster hasil daripada Naqi :)
tepukan gemuruh bagi Naqi.

Alumni dijemput hadir,
bayaran bagi Alumi ASPer adalah RM55.
sebarang maklumat, sila hubungi Ahmad Said Nursi (Presiden ASPer Batch 7)

Kami ada dinner, kamu bila lagi?
Kita jumpa di sana, InsyaAllah :)


Sekian.

News! For Everyone --- Exco Publisiti

Monday, April 2, 2012